DOA

Ironik bagaimana rezeki dilimpah ... yang didoakan belum dapat-dapat, yang tak terfikir tetiba diberikan.

Semenjak tahu berdoa, saya mohon :

+ diberikan suami untuk berkasih sayang
+ dikurniakan keluarga mertua yang menyayangi
+ dilimpahkan rezeki yang melimpah ruah
+ ilmu yang berkat

Saya tak pernah doa/terfikir untuk :

+ sambung belajar ke luar negara
+ terpilih sebagai Resident Assistant (lebih 200 orang calon Amerika)
+ mengerjakan umrah
+ ada buku
+ ada ramai kanak-kanak untuk saya kongsi ilmu dan nilai

Jika difikir-fikirkan... semua 'essense' yang saya doa/mohon Dia dah kabulkan (kasih sayang, rezeki, keberkatan ilmu). Cuma bukan dalam bentuk yang saya harapkan.


P/s : tak pernah doa untuk sakit (berpenyakit). Dia beri, saya reda.

Ulasan

MENARIK

KASIH SAYANG TANPA SYARAT

DIAN, PELUKIS TERMUDA DI MALAYSIA

GARA-GARA PKP SATU KELUARGA MAKAN TELUR SOLAR